header4
header7
header5
header8
header1
header10
header3
header11
<< >>

Testimoniale

“Cand am inceput planificarea nunţii, ne-am dat seama destul de repede ca ne-ar fi foarte greu sa organizam o nunta la 300 km de locul in care traim, aşa ca ne-am pus pe cautat un organizator de evenimente. Dupa vreo cateva saptamani de vizitat site-uri şi 2 targuri de nunţi, perioada in care ni s-au propus nenumarate pachete gold, all inclusive, dar care cumva aratau toate la fel, “sfantul” Google ni i-a scos in cale pe cei de la HOHA.

Dupa ce am citit cateva vorbe pe site am simţit ca e altceva. Dupa un schimb de e-mail-uri şi un skype, am ştiut ca HOHA ne vor organiza nunta aşa cum ne dorim. Restul e istorie… ne-au propus 2 concepte, iar noi l-am ales pe cel care ne reprezinta perfect: Travel wedding. Apoi au urmat cateva luni foarte frumoase de organizare, in care noi nu am facut mai nimic. Primeam pe mail/telefon idei şi oferte de la furnizori şi doar dadeam nişte ok-uri. Şi ce furnizori… numai unul şi unul, ca preţ şi calitate: Florissima, Maximstudio, Cocktail Events sunt doar caţiva. Şi a venit şi marea zi in care nu am avut nicio grija, decat sa petrecem pana la epuizare :)) Totul a fost exact cum trebuie şi mai mult. Invitaţii au fost impresionaţi sa vada o nunta altfel, cu multe surprize.

Pentru toate acestea va mulţumim! In afara de aceasta frumoasa colaborare, suntem bucuroşi pentru ca am cunoscut nişte oameni deosebiţi… noi prieteni.”

Aurelia si Radu

“Cu aproximativ un an inainte de nunta am inceput sa ne gandim la planificarea evenimentului. Ne-am dat repede seama ca ar fi destul de dificil sa organizam totul de la mai mult de 400 km distanta. In acelasi timp ne doream ca atat perioada de dinainte dar si ziua nuntii sa fie relaxate, sa le traim la maxim.

A fost foarte simplu sa mergem pe mana fetelor de la Hoha deoarece au inteles de la inceput ce ne dorim: o petrecere alaturi oamenii dragi.Cea mai faina parte a fost cea de creatie, ne-a placut la nebunie conceptul propus iar apoi cand lucrurile se concretizau eram din ce in ce mai entuziasmati.

Fetele sunt pline de optimism, energie si poate cel mai important pregatite pentru situatii neprevazute. Kit-ul de urgenta a fost foarte apreciat.

Abia dupa nunta am realizat ce echipa a stat in spatele nostru, iar Alina si Oana s-au descurcat de minune coordonand pe toata lumea. Astfel in ziua nuntii noi am avut timp pentru noi. :)

Va multumim pentru tot, atat noi cat si invitatii am avut parte de o zi minunata!”

Raluca si Radu

“Alina e genul de om care nu te lasa pana nu iese treaba – atat pentru tine, cat si pentru ea. Pe mail, la telefon, fata in fata – munceste cu atata drag si iti inspira atata buna-dispozitie incat proiectele merg de parca ar fi vorba despre “having fun”, nu despre chestiuni serioase… Dar la final, cand tragi linie, descoperi ca ati urmarit tot timpul acelasi obiectiv, stabilit de comun acord la start, si l-ati realizat cu brio. In 3 cuvinte: organizare, dedicare, rezultate!”

Irina Sfetea, Senior Media Relations and External Communication Coordinator Telekom Romania

„Tonica” si „Prietenoasa”: asa poate fi caracterizata Alina in 2 cuvinte. Cu un entuziasm debordant, ne-a convins inca de la prima intalnire ca proiectul pe care ni-l propunea (Cluj Brands Tour) va avea rezultate bune. A tratat cu seriozitate orice cerinta am avut, a discutat deschis toate aspectele colaborarii, a fost prompta, realista si transparenta in oferirea feedbackurilor.

O recomandam calduros si suntem convinse ca impreuna cu Oana vor face o echipa de milioane (de euro, de cupluri fericite, de familii implinite etc).”

Camelia Iusan Cocis, Director de Marketing AROBS Transilvania Software si Nora Mihalca, Brand Marketing Manager Smailo

“Am avut placerea sa lucrez cu Alina la organizarea evenimentului Cluj Brands Tour, la care a participat si Napolact. Evenimentul a fost pentru noi un real succes, generand o multime de continut pozitiv in jurul brandului si dand posibilitatea oamenilor de a interactiona mai indeaproape cu brandul. Alina a fost un element cheie in succesul acestui eveniment, chiar daca am lucrat impreuna de la distanta ea dovedind ca poate organiza evenimente complexe care pot oferi o experienta deosebita, avand grija de cele mai mici detalii. O recomand cu caldura pe Alina pentru organizarea oricarui eveniment!”

Mircea Badiu, Junior Brand Manager, FrieslandCampina Romania / Napolact

“Oana si Alina sunt niste fete extraordinare, energice si pozitive, de care te lipesti instant pentru ca sunt extrem de dragute, care au fost alaturi de noi de la inceputul pregatirilor pentru nunta si pana in ziua nuntii! Persoane creative, dar si deschise la ideile noastre, au avut rabdare de fiecare data cand ne-am razgandit si au gasit solutii pentru orice schimbare a intervenit!

Fetele au fost responsabile pentru nunta superba care am avut-o, ele ne-au recomandat furnizori de nota 10, iar noi le recomandam pe ele , daca doriti sa aveti un eveniment planificat fara cusur pana la ultimul detaliu!”

Anda si Dani

“Am inceput sa planificam nunta cu 6 luni inainte de data stabilita. Fiind inca sub euforia si emotiile evenimentului ce va urma, nici nu-mi trecea prin cap atunci cat de naivi eram crezand ca putem sa facem totul singuri de la 2000 km departare. Intr-un moment de luciditate (asta ca sa nu folosesc cuvantul panica) am pus mana pe Sfantul Google in cautare de ajutor. Nu mi-a fost deloc greu sa-mi dau seama ca Hoha Wedding Planners e alegerea potrivita pentru noi. Le-am contactat pe fete si restul e istorie :)

Profesionalismul Oanei si al Alinei ne-a ajutat sa avem nopti linistite si zile senine. Sa fim stresati ca ceva n-ar merge bine in timp ce fetele se ocupa? Nici poveste! De la propunerea tematicii la legatura cu furnizorii, de la aranjarea salii la asigurarea programului, totul a mers struna. A fost o experienta extraordinara si ne bucuram de alegerea facuta! Am ramas doar cu amintiri frumoase si am mai face-o de o mie de ori, cu Hoha Wedding Planners, bineinteles ;)”

Simina si Steve

“Ne-am casatorit in mai si am avut inspiratia sa cerem ajutorul Hoha pentru organizare. Noi locuim in Irlanda si mirele e din Germania, dar fetele au primit cu bratele deschise provocarea! Oana si Alina ne-au ajutat enorm, ne-am bazat complet pe ele. Ne-am intalnit fata in fata de 2 ori inainte de nunta, in rest pe Skype si mail. Eu fiind plecata din tara de 7 ani, am pierdut contactul cu piata romaneasca si optiunile de sala, prajituri, flori, dj/trupa, coafeza, machiaj si toate celelate. Dar toate deciziile luate impreuna cu fetele de la Hoha au fost perfecte si validate de prietenii ramasi in Cluj. Fetele cunosc foarte bine piata, lucreaza cu furnizori de top si sunt neobosite pana gasesc furnizorul perfect pentru cerintele mirilor. Parintii, familia si prietenii, care altfel ei ar fost f. ocupati si stresati de organizare, au fost incantati sa predea responsabilitatile si grijile organizatoarelor noastre profi, asa incat pentru toti nunta a fost o mare petrecere fara tot stresul trait de asa multi care aleg sa organizeze totul pe cont propriu.

Oana este o artista si designul intregii nunti a fost o experienta minunata! Deoarece ele lucreaza pe un concept creat unic pentru miri, mirii sunt parte din design-ul a tot ce are nevoie de design la o nunta: save-the-date, invitatii, meniuri, etichete si pachete marturii, tablite cu numele, cutia de cadouri, flori. Eu am indragit si pus suflet in fiecare detaliu de design, si Oana a ghidat tot procesul, cu o imensa creativitate, rabdare si dragoste si nu s-a lasat pana nu a fost absolut perfect. In legatura cu organizarea, domeniul Alinei, la fel totul a mers perfect. Si nu a fost simplu deloc mai ales ca noi ne-am hotarat la mult timp dupa ce inchiriaseram locatia, sa schimbam (din Tg Mures la Cluj). Fetele ne-au ajutat cu sfaturi, telefoane, si in decurs de cateva zile aveam inchiriata locatia in Cluj. Ne-au intermediat toate discutiile cu furnizorii, contractele si platile avansului, incat pe toata durata organizarii noi am discutat doar cu ele si doar am ales ce era de ales. Asta ne-a simplificat enorm viata, noi mirii fiind in principal ocupati doar cu organizarea invitatiilor straini (in jur de 50) (hoteluri, zboruri, excursii prin tara).

In ziua nuntii fetele au fost acolo si au preluat ele tot stresul si panica, asa incat eu de la ora 7 dimineata cand Alina a ajuns “la casa miresei”, mie nu mi-a mai ramas decat sa ma relaxez si sa ma bucur de ziua mea speciala, pentru ca de restul s-au ocupat fetele. Nunta a iesit perfect, invitatii au fost foarte impresionati, multi ne-au spus ca a fost cea mai frumoasa nunta la care au participat, si chiar deseori au remarcat profesionalismul fetelor de la Hoha care erau pe faza la tot.”

Ioana si Marcel

“Am avut placerea sa colaborez cu Alina, Oana si Razvan cu ocazia evenimentelor ClujBrandsTour si ON/Off6, in calitate de partener al evenimentelor. De fiecare data, am fost placut surprins sa descopar trei persoane creative care se dedica organizarii evenimentelor cu mult suflet si pasiune, dar care au si o doza sanatoasa de pragmatism. Din punctul meu de vedere, aceasta este formula castigatoare a lucrului bine facut!”

Horatiu Popescu, Manager Comercial Retea Magazine Jolidon